qis, niman, adra, and everything [is supposed to be] rainbow.

Wednesday, November 12, 2008

single? nott!

bestie called and told me he's unwell.

moi: sakit ape?
b: malu nak cakap
moi: laa sakit ape? ckp je laa.. (bila dia ckp malu tu aku dah mula pike sakit bukan2 hehehe)
b: sakit "single"! (aku dengar "single S-I-N-G-L-E")
moi: sakit what???
b: sakit "single"! (aku still dengar "single S-I-N-G-L-E")
moi: ok skali je lagi, sakit what??? (apehal lak mamat ni tiba2 nak sakit sebab single??? mengade giler!! habis aku ni ape???)
b: sakit "single"! (aku STILL dengar "single S-I-N-G-L-E"!!!)
b: tgh online kan cuba google, S-H-I-N-G-L-E-S. (omg rupanya ada missing "H", dem malu!)
moi:: aaaaaaaaah ok! *blush*

Read more about SHINGLES.

Kenapa dia malu? Sebab most people who get shingles are old ppl. Dia malu sbb dia rasa mcm muda2 lagi dah dapat penyakit org tua. Ntah pape la jugak.

Get well soon!!! xxx

2 comments:

DancingQueen said...

get well soon to sue's bestie!!

Sue M. said...

tq! hehe tiba2 je aku plak!